TRACTOR-1970

درباره وبلاگ


ورود به سایت
نام کاربری:
رمز عبور :

موضوعات
<-CategoryName-> <-CategoryPosts->

مطالب تصادفی
آخرین وضعیت مصدومین از زبان دکتر مولایی پزشک تیم
گزارش تصویری از تمرین تیم
آخرین وضعیت جسمانی بازیکنان
اطلاعیه امنیتی
جعفری: راه آهن، مس و ماشینسازی كیانی را میخواهند/ حضور قلعهنویی بازی ما و سپاهان را حساس كرده است
پاسخ مدیر عامل به سوالات :
اخبار کوتاه از تیم
مروري بر بازي هاي هفته دهم ليگ برتر فوتبال
آوازه تراکتورسازی در خارج از کشور نیز بر سر زبانهاست
اصفهان

آمار سایت
» افراد آنلاین : 1
» بازدید امروز : 2
» بازدید دیروز : 0
» هفته گذشته : 2
» ماه گذشته : 59
» سال گذشته : 419
» کل بازدید : 2720
» کل مطالب : 23
» نظرات : 1
» تعداد اعضا : 8
» امروز : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

TRACTOR-1970

آهنگ، سفارش تبلیغات، و پست ویژه با rjk.1370@yahoo.com تماس بگیرید .




آخرین ارسال های انجمن


ثبت نام در وبلاگ

نام کاربری : [-Register_Username-]
رمز عبور : [-Register_Password-]
تکرار رمز عبور : [-Register_RePassword-]
پست الکترونیک : [-Register_Email-]
نام و نام خانوادگی : [-Register_Name-]
سن : [-Register_Age-]

قوانین سایت

[-Register_Captcha_Img-]
کد امنیتی [-Register_Captcha-]
[-Register_Button-]


.::قلعه نویی: تیم ملی راحت از این گروه صعود می کند/ افتخارات سپاهان را با تراکتورسازی تکرار می کنم::.

"امیر قلعهنویی" اعتقاد دارد تیم سپاهان میتوانست با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا پرچمدار فوتبال ایران در قاره کهن باشد و دوست داشت این افتخار به نام خودش ثبت شود اما با جدایی از سپاهان آرزوی وی بر باد رفت.
"امیر قلعهنویی" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در خصوص سپاهان، تیم ملی و تراکتورسازی حرفهای تازهای را بیان کرد که در زیر میخوانید:
 *امروز بازی تیم ملی مقابل بحرین است؛ از اسم بحرین شما چه تعبیری دارید؟
- فوتبال بحرین از روح فوتبال دور است و قبلا هم این نوع فوتبال کثیف را نشان داده است. بحرینیها به دنبال فوتبال زیبا و جوانمردانه نیستند. آنها با ضد فوتبال و چرکبازی به دنبال کسب امتیاز هستند.
*فکر میکنید تماشاگران ورزشگاه آزادی را پر کنند؟

- شک نکنید که امروز ورزشگاه آزادی مملو از هواداران تیم ملی خواهد شد. در دیدار مقابل اندونزی نزدیک به 70 تا 80 هزار نفر از تیم ملی حمایت کردند و مطمئن باشید تماشاگران ایران تیم ملی را هیچوقت تنها نخواهند گذاشت چون حریف ایران تیمی به نام بحرین است، اصلا کم نمیگذارند و بیشتر هم حمایت میکنند.
*نگفتید که بازی را چطور ارزیابی میکنید؟

- ما تیم ملی کاملی داریم که مربی خوب و حرفهای هم بالای سر آن است بنابراین مشکلی نمیبینم و فکر میکنم امروز تیم ملی بحرین را شکست خواهد داد و از این گروه راحت صعود میکند.
* اما جمعه بازی تراکتورسازی با سپاهان است، سپاهانی که 2 بار پیاپی با شما قهرمان شد؟

- ببینید سپاهان با یک برنامه 10 ساله و با چشماندازی بزرگ توانست عنوان بهترین تیم دهه اخیر فوتبال ایران را بدست آورد، اگر این باشگاه برای رشتههایی که داشت هر چقدر هم هزینه کرده باشد ارزش داشت چراکه سپاهان فقط در فوتبال موفق نبوده و در دیگر رشتههای ورزش هم در کشور افتخارآفرینی کرده و در نتیجه آن را در بازیهای آسیایی گوانگجو شاهد بودید که ملیپوشان باشگاه سپاهان درخشان ظاهر شدند و مدالهای باارزش طلا را کسب کرده بودند البته باشگاه ذوبآهن نیز مثل سپاهان برنامهریزی خوبی داشت تا هر 2 باشگاه به صورت حرفهای در ورزش کشور موفق باشند.
*البته هنوز به خاطر هزینههایی که این 2 باشگاه کردند، حرف و حدیث زیاد است؟

- چرا باید حرف و حدیث باشد؟ این 2 باشگاه سرمایهگذاری، آیندهنگری و برنامهریزی کردند و سپس حاصل آن را با قهرمانی جشن گرفتهاند، در هر صورت برنامه 10 ساله سپاهان به نظر من به خوبی جواب داد و آقای اسلامیان که در آن زمان در رأس کار بود حمایت خوبی از ورزش قهرمانی داشت، همین مسجد 4 باغ فردوس را 14 میلیارد تومان خریدند و الان نزدیک به 40 میلیارد تومان میارزد خوب این خودش سرمایهگذاری نیست؟
*زمانی که تیم قهرمان شد شما شرط و شروطهایی گذاشته بودید، درست است؟
- من آینده سپاهان را درخشان میدیدم و فکر میکنم این تیم میتوانست قهرمان آسیا شود و فوتبال ایران به آن نیاز داشت. ای کاش اختلاف سلیقههای در سپاهان بوجود نمیآمد. ای کاش صداقت در سپاهان وجود داشت. آقای اسلامیان همیشه یار و یاور تیم بود و جا دارد همین جا دست ایشان را ببوسم که مدیر آیندهنگری بود البته آقای سمیعینژاد هم خیلی به باشگاه سپاهان کمک کردند و مشلات تیم را برطرف کردند تا در فصل قبل نیز قهرمان شویم.
*ظاهرا خیلی دوست داشتید با سپاهان در سومین فصل پیاپی مربیگری کنی؟

- من همیشه از مردم خوب اصفهان کمال تشکر را دارم. من دوست داشتم با سپاهان تمدید کنم و 2 شرط اصلی داشتم. یکی حفظ بازیکنان تیم بود و اضافه شدن 4، 5 مهره دیگر که اسامی آنها را داده بودم.
*با این 2 شرط سپاهان توان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را داشت؟

- صددرصد. در شرایطی که فوتبال ایران شرایط خوبی نداشت (حذف از جامجهانی 2010 و عدم نتیجه در جام ملتهای آسیا) سپاهان توانایی ایستادن در قله افتخار آسیا را داشت و میتوانست پرچمدار فوتبال ایران در این قاره باشد.
*شنیده شد که درخواست دستمزد خود شما هم زیاد بوده؟

- خدا را گواه میگیرم که من در آن جلسه که سمیعینژاد، ساکت و حسینی حضور داشتند فقط آن شرط را گفتم و با صراحت کلام به آنها اعلام کردم من سفید امضا میکنم و به دنبال منافع مالی نیستم و فقط به خاطر فوتبال این مرز و بوم چنین خواستهای دارم تا با سپاهان افتخارآفرینی کنم. همه آنها در آن جلسه وجود دارند و میتوانند شهادت دهند قلعهنویی چه گفته بود اما متأسفانه نشد. نشد تا با سپاهان ادامه دهم چراکه خیلی دوست داشتم با سپاهان قهرمان آسیا شوم.
*پس چه عاملی باعث شد تا این جلسه شما به بنبست بخورد؟

- جلسه ما به بنبست نخورد و مسائلی با هم جفت و جور نشد، شاید آن مسئولان باشگاه و یا خود آقای حسینی هم تحت فشار بودند یا بودجه باشگاه محدود شده بود اما شرایط خوبی بود تا سپاهان یک قهرمانی را به فوتبال ایران هدیه کند. درست مثل آن تیم ملی که علیآقا پروین در پکن قهرمان کرده بود و سپس هر 2 تیم استقلال و پرسپولیس چند وقت بعد با قهرمانی در آسیا اقتدار فوتبال ایران را در قاره نشان دادند.
*حالا گذشته و با تراکتورسازی به سپاهان رسیدید؟
- بله در حال حاضر باتمام وجودم در خدمت تراکتورسازی و مردم خوب تبریز هستم. میخواهم با تراکتورسازی هم افتخارآفرینی کنم چراکه مردم تبریز به آن نیاز دارند. میخواهم همانطور که خاطرات خوبی از مردم اهواز، کرمان و اصفهان دارم از مردم خوب آذربایجان هم خاطرات خوبی داشته باشم.
*سپاهان شرایط خوبی ندارد و شکست تلخی هم در کرمان تجربه کرده، فکر میکنم در بهترین شرایط با سپاهان بازی دارید؟

- آن بازی تمام شد و شرایط هر بازی فرق میکند، من بر خلاف شما اعتقاد دارم این دیدار یکی از سختترین بازیهای تراکتورسازی است. من به شخصه دوست دارم تماشاگران شاهد بازی زیبا و تماشاگرپسندی باشند.
*به عنوان آخرین سوال چه زمانی به سپاهان برمیگردید؟

- الان زمان پرسیدن این سوال نیست چراکه در حال حاضر فقط به تراکتورسازی میاندیشم البته جا دارد از زحمات دکتر اسلامیان، دکتر ساکت، آقایان طلاکوهی، مسعودی و دیگر مسئولان عزیز اصفهانی تشکر کنم البته آقای رحیمی مدیرعامل جدید این باشگاه نیز شخص بسیار شریفی است و از جنس فوتبال است که دید ورزشی دارد و در شرایط سخت باشگاه را تحویل گرفته است و امیدوارم آقای رحیمی نیز حمایت شود.



امتیاز : | نظر شما :
تعداد بازدید : 44
سه شنبه 19 مهر 1390 <-PostCategory-> ،



صفحات سایت



مطالب گذشته
.: اطلاعیه امنیتی .:
.: مصاحبه اختصاصی با کریم بوستانی مربی دروازبان ها .:
.: هفته دهم لیگ برتر فوتبال/ دایی این بار با "فانوس" به استقلال رسید/ بازگشت قلعه نویی به اصفهان .:
.: اصفهان .:
.: آخرین وضعیت جسمانی بازیکنان .:
.: گزارش تصویری از تمرین تیم .:
.: اسبقیان: فوتبال تبریز به بازیکنان بومی بها دهد/ موهایم از صدرنشینی تراکتور سیخ شد! .:
.: محمد ابراهیمی : فکر کنم ما در اصفهان میزبان باشیم . .:
.: اسدی : به همت هواداران نتیجه خوبی خواهیم گرفت .:
.: استيلي: كياني را به پرسپوليس ميآوريم .:

عضویت سریع

قوانین سایت

کد امنیتی :

مطالب پر بازدید
استيلي: كياني را به پرسپوليس ميآوريم بازدید : 85
هفته دهم لیگ برتر فوتبال/ دایی این بار با "فانوس" به استقلال رسید/ بازگشت قلعه نویی به اصفهان بازدید : 83
مصاحبه اختصاصی با کریم بوستانی مربی دروازبان ها بازدید : 77
محمد ابراهیمی : فکر کنم ما در اصفهان میزبان باشیم . بازدید : 73
اسبقیان: فوتبال تبریز به بازیکنان بومی بها دهد/ موهایم از صدرنشینی تراکتور سیخ شد! بازدید : 73
گزارش تصویری از تمرین تیم بازدید : 73
اصفهان بازدید : 69
اخبار کوتاه از تیم بازدید : 67
اسدی : به همت هواداران نتیجه خوبی خواهیم گرفت بازدید : 67
آخرین وضعیت جسمانی بازیکنان بازدید : 65

خبرنامه
برای دریافت مطالب جدید عضو خبرنامه شوید
<-MailForm->

نظرسنجی
در پایان لیگ تراختور در چه رده ای قرار خواهد گرفت؟

لینک دوستان

آرشیو

لینک روزانه

پشتیبانی

Designed Template By: Tem98.Ir